projekt Serwis Online

Kompletny system stworzony z myślą o kompleksowym zarządzaniu rozbudowanym serwisem.



System obejmuje naprawy, proces reklamacyjny, rozliczenia z serwisami zewnętrznymi, zarządzanie dokumentacją, integrację z przewoźnikami (usługę d2d), moduły powiadomień oraz złożone raportowanie.



Użyte technologie
  • .NET MVC
  • .MSSQL
Integracje
  • SMS Server
  • DHL
 
  • DPD
  • Google maps API

Moduły programu


Moduł Serwisów zewnętrznych

System umożliwia zarządzanie autoryzowanymi serwisami. Moduł ten pozwala na przekazywanie zleceń pomiędzy serwisami, kontrolowanie zużywanych materiałów oraz świadczonych usług przez zewnętrzne podmioty

Moduł Powiadomień SMS

SerwisOnline posiada moduł automatycznego powiadamiania o przyjęciu sprzętu do serwisu, zmianie statusu oraz o zakończeniu naprawy za pomocą SMS.

Moduł Powiadomień email

SerwisOnline posiada moduł automatycznego powiadamiania o przyjęciu sprzętu do serwisu, zmianie statusu oraz o zakończeniu naprawy za pomocą email.

Moduł porad dla serwisów

System posiada mechanizm tworzenia FAQ dla napraw typowych lub złożonych przypadkach napraw. Mechanizm porad pozwala na stworzenie poradnika dla użytkowników programu.

Moduł dokumentacji technicznych

SerwisOnlien pozwala na stworzenie bazy dokumentacji technicznych. Administrator umieszcza skatalogowaną dokumentację, która jest możliwa do pobrania przez osoby zalogowane do aplikacji.

Moduł przyjęcia

Moduł umożliwia ewidencję sprzętu trafiającego do serwisu. Wpisujemy dane właściciela sprzętu serwisowanego, skany dokumentów potwierdzającego zakup, ewidencję listów przychodzących i wychodzących, oraz rodzaj zlecenia (gwarancyjny, pogwarancyjny)

Moduł naprawy

Moduł naprawy rejestruje przebieg naprawy wraz z informacjami o zużytych częściach, wykonanych naprawach, dojazdach do klienta. Umożliwia stworzenie dokumentacji fotograficznej, złożenia zamówienia na niezbędne części do naprawy.

Moduł rozliczenia z serwisami zewnętrznymi

SerwisOnline umożliwia generowanie rozliczeń z autoryzowanymi serwisami lub firmami współpracującymi. Automatyczne rozliczenie przyspieszają proces ewidencji wynagrodzeń dla współpracowników.



Poniżej prezentujemy przykładowe wdrożenie aplikacji zrealizowane dla firmy NAC.



zobacz więcej
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
=
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
=