System obejmuje naprawy, proces reklamacyjny, rozliczenia z serwisami zewnętrznymi, zarządzanie dokumentacją, integrację z przewoźnikami (usługę d2d), moduły powiadomień oraz złożone raportowanie.
- .NET MVC
- .MSSQL
- SMS Server
- DHL
- DPD
- Google maps API
Moduły programu
Moduł Serwisów zewnętrznych
System umożliwia zarządzanie autoryzowanymi serwisami. Moduł ten pozwala na przekazywanie zleceń pomiędzy serwisami, kontrolowanie zużywanych materiałów oraz świadczonych usług przez zewnętrzne podmioty
Moduł Powiadomień SMS
SerwisOnline posiada moduł automatycznego powiadamiania o przyjęciu sprzętu do serwisu, zmianie statusu oraz o zakończeniu naprawy za pomocą SMS.
Moduł Powiadomień email
SerwisOnline posiada moduł automatycznego powiadamiania o przyjęciu sprzętu do serwisu, zmianie statusu oraz o zakończeniu naprawy za pomocą email.
Moduł porad dla serwisów
System posiada mechanizm tworzenia FAQ dla napraw typowych lub złożonych przypadkach napraw. Mechanizm porad pozwala na stworzenie poradnika dla użytkowników programu.
Moduł dokumentacji technicznych
SerwisOnlien pozwala na stworzenie bazy dokumentacji technicznych. Administrator umieszcza skatalogowaną dokumentację, która jest możliwa do pobrania przez osoby zalogowane do aplikacji.
Moduł przyjęcia
Moduł umożliwia ewidencję sprzętu trafiającego do serwisu. Wpisujemy dane właściciela sprzętu serwisowanego, skany dokumentów potwierdzającego zakup, ewidencję listów przychodzących i wychodzących, oraz rodzaj zlecenia (gwarancyjny, pogwarancyjny)
Moduł naprawy
Moduł naprawy rejestruje przebieg naprawy wraz z informacjami o zużytych częściach, wykonanych naprawach, dojazdach do klienta. Umożliwia stworzenie dokumentacji fotograficznej, złożenia zamówienia na niezbędne części do naprawy.
Moduł rozliczenia z serwisami zewnętrznymi
SerwisOnline umożliwia generowanie rozliczeń z autoryzowanymi serwisami lub firmami współpracującymi. Automatyczne rozliczenie przyspieszają proces ewidencji wynagrodzeń dla współpracowników.